Thursday, May 14, 2015

" မင္းသဂ်ီး "

(၁)
" မင္းသားႀကီး မလုပ္ရရင္ ပတ္မႀကီး ထုိးေဖာက္မွာပဲ
ဟုတ္တယ္ မင္းသားႀကီး မလုပ္ရင္ေတာ့လား ပတ္မႀကီးေတာ့ ထုိးေဖာက္ရမွာပဲ "
ေၾသာ္ ခက္လည္း ခက္လုိက္ပါဘိေတာ့သည္။ ဘယ္လုိမွ ညိွမရ ျပဳမရ။ ဇြတ္တရြတ္ မင္းသားႀကီးသာ လုပ္မည္ဟု ဆုိသည္။ မင္းသားႀကီး မလုပ္ရလွ်င္ တကယ္ပင္ ပြဲျဖတ္မည့္ ဟန္ ရွိသည္။
မင္းသားႀကီး လုပ္ခ်င္သူ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကား၀ုိင္းက ထသြားမွသာလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကားဆက္ေျပာ ျဖစ္ၾကေတာ့သည္။
သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကား၀ုိင္းသည္ မင္းသားႀကီးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းအရာကုိသာ ဦးတည္ပါေတာ့သည္။

(၂)
" ကၽြန္ေတာ္နားမလည္လုိ႔ ေမးရဦးမယ္ဗ် ကပြဲတစ္ခု ဒါမွမဟုတ္ ဇာတ္ပြဲတစ္ခုမွာ မင္းသားက မင္းသားႀကီး တစ္လက္ပဲ ရွိတာလားဗ် "
ကၽြန္ေတာ္က စကား၀ုိင္းကုိ ေမးခြန္းျဖင့္ စသည္။
" မဟုတ္ဘူးဗ်၊ က်န္တဲ့ မင္းသားေတြ ရွိေသးတယ္ "
" ေျပာပါဦးဗ် မွတ္သားရတာေပါ့ "
မိတ္ေဆြတစ္ဦးမွ ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။
" ဇာတ္ပြဲ၊ ဇာတ္အဖြဲ႕ေတြမွာ မင္းသားသုံးမ်ိဳးရွိတယ္ဗ်၊ မင္းသားႏု၊ မင္းသားလတ္နဲ႔ မင္းသားႀကီး တဲ့"
" လင္းစမ္းပါဦးဗ်ာ တစ္ခုခ်င္းစီကုိ "
" မင္းသားႏုဆုိတာက ဇာတ္အဖြဲ႕ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မင္းသားလဲ ျဖစ္တယ္၊ မင္းသား၊ ဇာတ္မင္းသား၊ ေခါင္းေဆာင္မင္းသားလုိ႔လဲ ေခၚေ၀ၚၾကတယ္။ မင္းသားႏုဟာ ႏွစ္ပါးသြားသစၥာထား၊ အႏုအရြ၊ အလွအပနဲ႔ ဆုိ၊ ငုိ၊ ေျပာ စြယ္စုံပုိင္ႏုိင္ရတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဇာတ္ရုပ္အသီးသီးကုိ ေနရာခ်ထားႏုိင္ရမယ္။ ဇာတ္ညႊန္းနဲ႔ ဇာတ္ခ်င္းတုိ႔ကုိ ေရးသားသီကုံးႏုိင္ရမယ္၊ ၿပီးေတာ့ သဘင္မႈပညာရပ္ဆုိင္ရာ ဗဟုသုတမ်ားနဲ႔ ျပည့္စုံရမယ္။ အဲ ရွိေသးတယ္ အေျခခံအကေတြျဖစ္တဲ့ ေခါင္း၊ ခါး၊ ေျခ၊ လက္၊ ကုိယ္ဟန္တုိ႔ကုိ စည္း၀ါးေတြနဲ႔ အခ်ိဳးက်က် ကျပ တတ္ရေသးတယ္ဗ် "
သူရွင္းျပရတာ ေမာသြားသည္ထင္၏။ ေရေႏြးတစ္ခြက္ ငွဲ႕ေသာက္သည္။
" ဟ မလြယ္ပါလားဗ်။ ဒါေတာင္ မင္းသားႏုရွိေသးတယ္ေနာ္ "
ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွ မိတ္ေဆြတစ္ဦးကလည္း
" ေအးဗ်ေနာ္ ဒီမင္းသားႏုအဆင့္ေတာင္ မလြယ္တာ မင္းသားႀကီးေတြက လုပ္ခ်င္ၾကေသးရဲ႕ဗ်ာ "
" ဟုတ္ပ ၿပီးေတာ့ ဘာတဲ့ မင္းသားႀကီး မလုပ္ရရင္ ပတ္မႀကီးပဲ ထုိးေဖာက္မယ္ဆုိလားပဲ "
ကၽြန္ေတာ္က စကား၀င္ေထာက္သည္။
သူက ၿပံဳးတုံ႔တုံ႔လုပ္ရင္း စကားဆုိသည္။
" အဲဒါပဲဗ် ကၽြန္ေတာ္ႏုိင္ငံရဲ႕ အားနည္းခ်က္က အဲဒါပဲ "
" ဆုိစမ္းပါဦးဗ်ာ ဘယ္လုိ ဆက္စပ္ေနလုိ႔လဲ "
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စကား၀ုိင္းထဲ ၀င္မပါေသးပဲ နားေထာင္ေနလုိက္သည္။
" ကၽြန္ေတာ္ႏုိင္ငံမွာ ေတာ္တဲ့သူ၊ တတ္တဲ့သူ၊ ထူးခၽြန္သူေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္ဗ်။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလူေတြဟာ စင္ေပၚကုိ ေရာက္မလာၾကရွာဘူး။ ဘာလုိ႔လဲဆုိရင္ မင္းသားႀကီး မလုပ္ရလုိ႔ ပတ္မႀကီးထုိးေဖာက္ ၾကတဲ့လူတခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ပဲ။ ငါသာ ေတာ္တယ္၊ ငါသာ တတ္တယ္ဆုိတဲ့ အတၱႀကီးမႈေတြ ေၾကာင့္ သူတစ္ပါးကုိ ေနရာမေပးခ်င္ၾကဘူး။ ေခါင္းေဆာင္က ငါသာျဖစ္ထုိင္တယ္၊ ငါနဲ႔ပဲ တန္တယ္ဆုိတဲ့ အစြဲ ေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းေတြ၊ သူေတာ္သူေကာင္းေတြ ဆုံးရႈံးၾကရတယ္၊ တိမ္ျမဳပ္ ၾကရတယ္ဗ် "
" ဟုတ္တယ္ဗ် သူတုိ႔ရဲ႕ မနာလုိ မရႈစိတ္၊ အမုန္းေတြေၾကာင့္ ရုိးသားၿပီး ေစတနာေကာင္းတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းေတြ ထိခုိက္နစ္နာၾကရတာပါ။ ကုိယ္တုိင္က ေတာ္သလားဆုိေတာ့လဲ မေတာ္ဘူး၊ ေတာ္တဲ့ တတ္တဲ့ သူေတြကုိလဲ ေနရာမေပးခ်င္ၾကဘူးေလ "
သူက လက္ဖက္တစ္ဇြန္းစားရင္း ေရေႏြးတစ္ငုံေသာက္သည္။ စကား၀ုိင္းက ခဏတာ တိတ္ဆိတ္သြား သည္။
" ကဲပါဗ်ာ မင္းသားေတြအေၾကာင္းပဲ ဆက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ "
ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွ မိတ္ေဆြက စကားစသည္။
" မင္းသားႏုကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အရပ္အသံထြက္နဲ႔ မင္းသႏု လုိ႔လဲ အသံထြက္တယ္ဗ်။ မင္းသားလတ္ အေၾကာင္းမဆက္ခင္ " ဆီးသီးေကာက္ မင္းသား" အေၾကာင္း ေျပာခ်င္ေသးတယ္ဗ် "
" ဆီးသီးေကာက္မင္းသား ဟုတ္လား "
စိတ္၀င္စားစြာျဖင့္ အားတက္သေရာ ကၽြန္ေတာ္ေျပာမိသည္။
" ဟုတ္တယ္ဗ်။ ဆီးသီးေကာက္မင္းသားတဲ့။ သူကေတာ့ ဇာတ္အဖြဲ႕ရဲ႕ ပညာသင္စ မင္းသားငယ္ေပါ့။ ပြဲတစ္ခုမွာ ညဥ့္ဦးပုိင္း သစၥာထားတုိ႔ ႏွစ္ပါးသြားတုိ႔ မကမီ ငယ္ရြယ္တဲ့ ဒီဆီးသီးေကာက္ မင္းသားငယ္တုိ႔ကုိ အရင္ ကျပေစတယ္။ လက္ေတြ႕ေလ့က်င့္ခန္းဆင္းခုိင္းတဲ့ သေဘာေပါ့။ မင္းသားေတြဆုိတာကလဲ ဒီလုိ ပညာ ေတာ္သင္ ဆီးသီးေကာက္ မင္းသားဘ၀ကေန တက္သြားၾကတာ မ်ားပါတယ္ "
" အင္းေပါ့ဗ်ာ ဘယ္အရာျဖစ္ျဖစ္ အေျခခံကုိမွ မတတ္ကၽြမ္းရင္ ဘယ္ျဖစ္ပါ့မလဲ "
" ဒါေပမဲ့ လူ႔သဘာ၀အတုိင္း တခ်ိဳ႕က အဆင့္ေက်ာ္တက္ခ်င္ၾကသလုိ၊ တခ်ိဳ႕က တစ္ခါတည္း မုိးေပၚကက်လာသလုိ ေခါင္းေဆာင္ေနရာ ၀င္ယူခ်င္ၾကတယ္ မဟုတ္လား "
" ဟုတ္တယ္ ဒါကေတာ့ အလႊာအသီးသီးမွာ ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီလူေတြထဲက တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေအာက္ေျခမခုိင္ခဲ့လုိ႔ ကုိယ္မတတ္ခဲ့တာ ဖုံးကြယ္ခ်င္ေတာ့ " ဟန္ကုိယ္ဖုိ႔ " လုပ္တတ္ၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ငါတတ္လုိ႔ ငါေတာ္လုိ႔ ဒီေနရာ ေရာက္တယ္ဆုိတဲ့ အလကား " မာန္" ၀ံ့တတ္ၾကတယ္ဗ်၊ အဲ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ တကယ့္ကုိ ရုိရုိက်ိဳးက်ိဳးနဲ႔ မသိမနားလည္တာေတြ ျပန္လည္ သင္ယူတတ္ၾကပါတယ္။ စိတ္သေဘာထား ျပည့္၀ သူေတြေပါ့ဗ်ာ "
စကားလမ္းေၾကာင္းကေတာ့ ဆက္ရာ စပ္ရာကုိ ေရာက္ေရာက္သြားသည္။ သူကပဲ ဆက္၍ ေျပာသည္။
" မင္းသားလတ္အေၾကာင္း ဆက္မယ္ဗ်ာ "
" ဆက္မွ ဗ်ိဳ႕ ဆက္မွ ႏုိ႔မဟုတ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မုိးလင္းသြားလိမ့္မယ္ "
" မုိးလင္းလဲ လင္းေစဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ နားေထာင္ရတာ သေဘာက်လွတယ္။ ကုိယ့္အတြက္ မသိတာေတြ မွတ္သားစရာ ဗဟုသုတေတြ ရတာကုိးဗ် " ဟု ကၽြန္ေတာ္က ေျပာေတာ့
" ယူပါဗ်ာ ယူပါ ဗဟုသုတလဲ ယူ။ ၿပီးေတာ့ ဒီလက္ဖက္သုတ္ေလးလဲ စား " မိတ္ေဆြက ေျပာေျပာဆုိဆုိ လက္ဖက္ပန္းကန္ကုိ ကၽြန္ေတာ့္ထံ ကမ္းေပးသည္။
လက္ဖက္ေလးစားလုိက္၊ ေရေႏြးေလးေသာက္လုိက္၊ စကားေလးေတြ နားေထာင္လုိက္ႏွင့္ ဒီညအဖုိ႔ အဆင္ေျပလုိ႔ ေနသည္။
" မင္းသားလတ္ကုိ အသံထြက္ မင္းသလတ္လုိ႔လဲ ေခၚတယ္။ မင္းသားလတ္ဟာ ေခါင္းေဆာင္ မင္းသားႀကီးရဲ႕လက္ေထာက္မင္းသားလဲ ျဖစ္တယ္။ ေခါင္းေဆာင္မင္းသားကုိ တစ္ဖက္တစ္လမ္းက အကူအညီ ေပးရဲသူေပါ့။ သဘင္မႈဆုိင္ရာ ပညာဗဟုသုတေတြအျပင္ ဓားခင္း၊ ေလးခင္းစတဲ့ အခုန္အပ်ံေတြကုိ တတ္ကၽြမ္း ရတယ္။ ကျပေဖ်ာ္ေျဖရမွာလဲ အတြင္းခံ ကတီၱပါ ေဘာင္းဘီျမင္ေအာင္ ခါးေတာင္းက်ိဳက္ ကျပရလုိ႔ " ခါးေတာင္းက်ိဳက္ မင္းသား" လုိ႔လဲ ေခၚဆုိၾကေသးတယ္။ အဲဒီ ခါးေတာင္းက်ိဳက္ မင္းသားေတြဟာ အသက္ အရြယ္အားျဖင့္ ႀကီးတတ္သူေတြ၊ အသံပ်က္ၿပီး တစ္ခုခုခ်ိဳ႕ယြင္းေနတဲ့ မင္းသားေတြကုိ မင္းသားႏုလဲမက၊ မင္းသားႀကီးလဲ မက်တဲ့ သူမ်ိဳးကုိ ထားတတ္ၾကတယ္ "
မိတ္ေဆြက အလုိက္သိသိျဖင့္ ေရေႏြးပန္းကန္ ကမ္းေပးသည္။ သူက ထုံးစံအတုိင္း ေရေႏြးတစ္ခြက္ ေသာက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စကားစမိသည္။
" ဒီ မင္းသားလတ္လုိအေနအထားမ်ိဳး ေနရာ၊ ဌာန၊ အသင္းအဖြဲ႕အသီးသီးတုိင္းမွာ လုိမယ္ထင္တယ္ဗ် ေနာ္ "
" ဟာ လုိတာေပါ့၊ လုိတာေပါ့၊ ေခါင္းေဆာင္ဆုိတာလဲ တစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ေတာ့ မျဖစ္ဘူးေလဗ်ာ။ သူလဲ မွားတတ္မွာပဲ။ ဒါေပမယ့္ အမွားအကင္းနည္းေအာင္ ေဘးက အႀကံအဥာဏ္ျဖစ္ျဖစ္၊ အကူအညီျဖစ္ျဖစ္ ေထာက္ပံ့ကူညီေပးတတ္တဲ့ သူေတြ လုိအပ္တာေပါ့ "
မိတ္ေဆြက ေျပာသည္။ သူကေတာ့ သူအေၾကာင္းအရာကုိ သူဆက္ေျပာသည္။
" မင္းသားႀကီးကုိ " မင္းသဂ်ီး " လုိ႔လဲ ေခၚတယ္။ မင္းသားႀကီးေတြဟာ ဇာတ္စာ၊ ဇာတ္စကား၊ ဇာတ္ခ်င္းေတြကုိ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ၀ါရင့္ဇာတ္သဘင္ အမ်ိဳးသားေတြျဖစ္တယ္။ ဒီေနရာမွာ သတိခ်ပ္ဖုိ႔က ေခါင္း ေဆာင္မင္းသားေတြ အသက္ႀကီးသြားလုိ႔ မင္းသားႀကီး ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူး။ အေတြ႕အႀကံဳ ပညာႀကီးျမင့္သြားျခင္းေၾကာင့္ မင္းသားႀကီးလုိ႔ ေခၚတာျဖစ္တယ္။
မင္းသားႀကီးေတြဟာ ဇာတ္အဖြဲ႕ရဲ႕ တာ၀န္အရွိဆုံးပုဂိၢဳလ္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့အျပင္ သိၾကားခန္း၊ ဘုရင္းခန္း၊ နတ္၀င္ခန္းမွစလုိ႔ ထဘီ၀တ္ၿပီး မိန္းမၾကမ္း၊ သူေဌးကေတာ္၊ သူႀကီးကေတာ္ဆုိတဲ့ ဇာတ္ရုပ္ေတြကုိလဲ ပုိင္ႏုိင္ ကၽြမ္းက်င္စြာ ကတတ္ရတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဥစၥာရူး၊ စုန္းတုိက္၊ နတ္တုိက္ရူး၊ ေနာက္ပုိးရူး၊ ဘုရင္ရူး၊ ရာဂရူးစတဲ့ ဇာတ္ရုပ္ေတြကုိလဲ ပီျပင္စြာ သရုပ္ေဆာင္တတ္ရတယ္။
မင္းသားႀကီးေတြရဲ႕ အခန္းက႑နဲ႔ ပညာေတြက က်ယ္၀န္းလွပါေပတယ္ဗ်ာ "
" အဟီး .." သူစကားဆုံးသည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္က ရယ္ခ်င္စိတ္ႏွင့္ အသံထြက္သြားသည္။
" ဘာလဲဗ် ခင္ဗ်ားကလဲ။ ဘာသေဘာက်လုိ႔တုန္း "
" ေအာ္ ဒီလုိပါ။ ဒီလုိပါ မင္းသားႀကီး လုပ္ခ်င္ၾကတာက ခင္ဗ်ားေျပာခဲ့တဲ့ ဥစၥာရူး၊ ဘုရင္ရူး၊ ရာဂရူး၊ ထပ္ျဖည့္ အာဏာရူးဇာတ္ရုပ္ေတြကုိ ကခ်င္ၾကလုိ႔နဲ႔တူတယ္ "
" ခင္ဗ်ားကေတာ့ လုပ္ၿပီ "
သူတို႔ႏွစ္ဦးလုံး ၿပံဳးေထ့ေထ့ႏွင့္ ေျပာသည္။
" ဘယ္မင္းသားမဆုိ မင္းသားတုိ႔တတ္အပ္ေသာ ပညာရပ္ ၁၂ ရပ္ ကုိလဲ တတ္ကၽြမ္းရတယ္ဗ် "
ထုိအခါ မိတ္ေဆြတစ္ဦးက ၾကားျဖတ္ေျပာလုိက္သည္။
" ႏုိင္ငံေရးဦးတည္ခ်က္၊ စီးပြားေရးဦးတည္ခ်က္၊ လူမႈေရးဦးတည္ခ်က္ စုစုေပါင္း ၁၂ ရပ္လား ခင္ဗ် "
" ခင္ဗ်ားတုိ႔ကလဲ ဘယ္လုိ ေျပာေျပာ ဒီပုတ္ႀကီးပဲ ဆြဲဆြဲထည့္ေနတယ္ "
" အဟဲ "
" မင္းသားတုိ႔တတ္အပ္တဲ့ ပညာ ၁၂ ရပ္က " ရူး၊ အ၊ မြဲ၊ ေသ၊ ခ်မ္း၊ ေစ၊ ၾကမ္း၊ ႏု၊ ကုိယ္မူ၊ စိတ္၊ သံ၊ မ်က္ႏွာ " တဲ့။ မထူးေတာ့ပါဘူး၊ သန္းေခါင္ထက္ ညဥ့္မနက္ေတာ့ပါဘူး၊ ဆက္ၿပီး တစ္ခုခ်င္းစီ ရွင္းမယ္ဗ်ာ"
" ရွင္းပါ ရွင္းပါ၊ ရွင္းေစခ်င္ေနတာ "
" ဟုတ္ပါၿပီ။ အဲဒီ ၁၂ ရပ္က ရူးတတ္ရျခင္း၊ အတတ္ရျခင္း၊ မြဲတတ္ရျခင္း၊ ေသတတ္ရျခင္း၊ ခ်မ္းသာ တတ္ရျခင္း၊ အမိန္႔ေပးေစတတ္ရျခင္း၊ ခက္မာၾကမ္းတမ္းတတ္ရျခင္း၊ အနေႏၱာ အနႏၱ ငါးပါးကုိ သိတတ္ရၿပီး ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕တတ္ရျခင္း၊ ယဥ္ေက်းတတ္ျခင္းနဲ႔ လုိက္ဖက္တဲ့ ကုိယ္အမူအရာ ရွိရျခင္း၊ ဇာတ္ေကာင္ စရုိက္ အတုိင္း စိတ္စြဲၿမဲစြာ ထားတတ္ရျခင္း၊ ဇာတ္ရုပ္အတုိင္း အသံထြက္ မွန္ထားတတ္ရျခင္း၊ ဇာတ္ရုပ္ရဲ႕ အသြင္အျပင္ အမူအယာနဲ႔လုိက္ဖက္တဲ့ မ်က္ႏွာေျပာင္းလႊဲတတ္ရျခင္းတုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ "
" ဟူး မင္းသဂ်ီးက စတဲ့ ဇာတ္ ရွင္းလုိက္ရတာ ခုမွပဲ ၿပီးေတာ့တယ္ "
ကၽြန္ေတာ္က မေနႏုိင္ ၀င္ေျပာျဖစ္ျပန္သည္။
" ၿပီးသြားၿပီလားဗ် နားေထာင္လုိ႔ ေကာင္းေနပါတယ္ဆုိ "
မိတ္ေဆြတစ္ဦးက ကၽြန္ေတာ့္ ေပါင္ကုိ ပုတ္ၿပီး..
" နိ႒ိတံ ပါတယ္။ နိ႒ိတံ ပါတယ္ " ဟု ေျပာလုိက္ေတာ့သည္။
(၃)
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကား၀ုိင္းအား လင္းအရုဏ္မတက္မီအခ်ိန္တြင္ သိမ္းလုိက္ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ မင္းသားႀကီးသာ လုပ္ခ်င္ေသာ မိတ္ေဆြတစ္ဦး တစ္ေရးမႏုိးခင္ သိမ္းလုိက္ၾကျခင္းျဖစ္သည္။
သုိ႔မဟုတ္က သူႏုိးလာၿပီး
" မင္းသားႀကီး မလုပ္ရရင္ ပတ္မႀကီး ထုိးေဖာက္မယ္
မင္းသားႀကီး မလုပ္ရလုိ႔ကေတာ့ ပတ္မႀကီးကုိ ထုိးေဖာက္မွာပဲ "
ဟူေသာ ေၾကြးေၾကာ္သံတုိ႔ ထပ္မံၾကားေနရပါက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း မင္းသဂ်ီးေနရာကုိ အိပ္မက္ပင္ မက္၀ံ့မည္ မဟုတ္ေတာ့ဟု ထင္မိပါသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း မင္းသဂ်ီးေနရာ အိပ္မက္ မက္ခြင့္ရေအာင္ စကား၀ုိင္းသိမ္းပါသည္။ အိပ္မက္ မက္ပါ လိမ့္ဦးမည္။
ပညာရပ္ေတြ တတ္ကၽြမ္းျပည့္၀တဲ့
စိတ္သေဘာထားေတြ ျပည့္၀တဲ့
မင္းသဂ်ီးမ်ား ျဖစ္ႏုိင္ၾကပါေစ။
-----------------
×××××××××
စာကုိး - (၁) မေအးခ်မ္း(ျမန္မာစာ)၊ " ျမန္မာ့သဘင္မႈအႏုပညာႏွင့္ အသုံးတြင္စကားမ်ား "
(၂) ခင္မ်ိဳးခ်စ္၊ ခ်စ္ဦးညိဳ၊ " ေလာကဇာတ္ခုံ၊ ဇာတ္ခုံေလာက "
Credit to >ေမာင္ပုိင္
၈-၅-၂၀၁၅။
Maung Paing's photo.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...